Tuesday, September 12, 2017

שימוש בשמן קוקוס מדהים לירידה במשקל

שמן קוקוס כעוזר לדיאטה

בניגוד לשומנים רוויים אחרים אשר לא טובים לבריאותכם, שמן הקוקס הוא פלא ואתם זקוקים לו בתוך חייכם! היתרונות הבריאותיים הרבים שלו הן הסיבה שמשתמשים בשמן הקוקוס להורדה במשקל והוא יפיק תוצאות שהן פשוט מדהימות. פשוט תנסו אותו במשך חודש ותראו בעצמכם.





מה כל כך נהדר בנוגע לשמן הקוקוס?



בזמן שהרבה אנשים מודאגים מירידה במשקל וחושבים שהם צריכים להימנע מכל סוג של שומנים, השמן המסוים הזה הוא לא אחד מהשומנים שאתם צריכים להימנע ממנו כמו מגיפה. קיימים הרבה שומנים שאינם בריאים אבל גם קיימים הרבה שומנים בריאותיים שהגוף זקוק בשביל הבריאות הכללית והרווחה שלו וזה גם יכול להועיל בירידה במשקל.

קיימים שומנים לא טובים שאתם חייבים להימנע מהם כמו שומן טראנס (להסיר אותם מהדיאטה שלכם) והרבה שומנים רוויים (להפחית או להסיר).

השומנים הבריאים או הטובים שאתם צריכים יותר מהם בחייכם ידועים כחומצות שומן חיוניות (EFA) והן נמצאות בדרך כלל בתוך שומנים בלתי רוויים כמו שומן חד בלתי רווי ושומן רב בלתי רווי כגון שמן זית, זיתים, שמן פשתן, זרעי פשתן, אגוזים מסוימים, זרעים וכדומה.

השומנים הטובים או הבריאים שצוינו מקודם הם חיוניים לגוף ומסייעים לו לתפקד כראוי וגם יכולים לסייע בהאצת המערכת החיסונית שלכם, פעילות מערכות הלב וכלי הדם, עוזרים בטיפול בסוכרת באופן טבעי, דלקת פרקים שיגרונית, אקזמה, פסוריאזיס, מניעת סרטן וכך הלאה.

אם אתם מנסים להסיר את כל השומנים מהגוף מפני שאתם חושבים שזה יעזור לכם להוריד במשקל, אתם תעשו לגופכם עוול גדול. במקום להגיד שכל השומנים רעים וצריך לגרש אותם, אתם צריכים לשאול את עצמם מה השומנים שאתם צריכים לאכול.





שמן הקוקוס הוא שומן רווי



זה נכון. שומנים רוויים הם אותם שומנים מוצקים בטמפרטורת החדר, אלא אם כן אתם מתגוררים במקומות מאוד חמים ובמקרה הזה זה יהיה חם מידי ולכן השמן יישאר במצב נוזל. בצורתו המוצקה, השמן יימס במהירות ברגע החום יחלחל פנימה, כולל חום הגוף כאשר הוא משופשף בין הידיים או חל על העור.

בעוד השומנים הרוויים הם מאוד לא בריאים, זה חשוב לזכור שלא כל השומנים הרווים נוצרים במידה שווה ושמן הקוקוס בהיותו שומן רווי, הוא אחד מהשומנים הטובים או הבריאים וזו הסיבה שאתם זקוקים לו בדיאטה שלכם.

הסיבה שהוא נחשב לבריא היא מפני ששמן הקוקוס הוא שרשרת חומצות שומן בינוניות ולא שרשרת חומצות שומן ארוכות שהן לא שומנים רוויים לא בריאים הנפוצים בבשר, חמאה, גבינה, קרמים וכך הלאה.

מה שזה אומר ששרשרת חומצות השומן הבינוניות במיוחד בשמן הזה יכולות לבצע חילוף חומרים הרבה יותר מהר מאשר שרשרת חומצות השומן הארוכות.

בנוסף, שרשרת חומצות שומן בינונית נספגות בקלות לתוך המעי הדק וחומרים תזונתיים אחרים אשר מונעים מהם להיות מופקדות בתוך הבטן כשומן וזו הסיבה ששמן קוקוס הוא יעיל לירידה במשקל.



שמן קוקוס וירידה במשקל



השימוש בשמן הקוקוס עבור ירידה במשקל עובד מצוין בגלל המאפיינים הנהדרים של השמן הזה שכוללים את הדברים הבאים:



1. לא מוסיף שומן



בניגוד לשומנים ומזונות רבים אחרים המכילים שומן, שמן הקוקוס לא מאחסן אותו בגוף כשומן. כאשר אנחנו אוכלים שומנים או מזונות אחרים המכילים שומן, השומנים הללו נכנסים לזרם הדם ונשלחו ישירות לתאי השומן שלנו.

שרשרת חומצות השומן הבינונית הנמצאת בתוך השמן הזה לא מתאכסנת בתוך זרם הדם, אלא נשלחת ישירות לכבד כדי לשמש כאנרגיה כמו הפחמימות והסוכרים הפשוטים בדיאטה שלנו. כאשר אתם אוכלים שמן קוקוס, הגוף משתמש בו באופן מידי לאנרגיה שנדרשת על ידי התאים של הגוף בשביל הפעילויות היום יומיות שלו.

זו גם הסיבה לכך שהשמן הספציפי הזה מומלץ עבור חולי סוכרת מפני שבניגוד לפחמימות ולסוכרים אשר מעלים את רמות הסוכר בדם, שמן הקוקוס לא מעלה את רמות הגלוקוז בדם והוא יכול גם לסייע בשליטה על התשוקה לסוכר. בנוסף, שימו לב כי כמויות עודפות של פחמימות וסוכרים בזרם הדם מאוחסנות כעתודות של שומנים בתוך הגוף.

הדרך שבה הגוף משתמש בשמן הזה היא הסיבה לכך שאתם צריכים להחליף כל שמן אחר שאתם כרגע משתמשים בחייכם עם השמן הזה. זה לא רק יהיה בריא יותר, אלא גם יסייע לכם להוריד במשקל מכיוון שהשומן שנאגרים פוחתים למרות הצריכה של השומן הבריא שהגוף זקוק לו.



2. חילוף חומרים



כאשר אנחנו אוכלים, שיעור חילוף החורים שלנו גדל על מנת לעכל את האוכל. השיעור הנורמלי משתנה מאדם לאדם וזו הסיבה שחבר שלכם יכול לאכול הכל, כולל שומנים לא בריאים ולא לעלות קילו בעוד כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להסתכל על האוכל ולהעלות במשקל. יש לו שיעור חילוף חומרים מהיר יותר מכם שמסייע לו לשרוף יותר קלוריות ליום ממכם.

זה לא הוגן אבל ככה החיים. אחת מהשיטות הנפוצות ביותר אשר משתמשים בה כדי להגביר את שיעור חילוף החומרים היא באמצעות אימון,  בניית השריר ואכילת חלבון כדי לבנות את השריר, כך שאלו הן שיטות שתוכלו לנסות כדי שהגוף שלכם יתחיל לשרוף יותר קלורית עם שיעור חילוף חומרים מוגבר.

דרך נוספת לרדת במשקל ללא אימונים היא על ידי הגברת שיעור חילוף החומרים שלכם בכך שתוסיפו את השמן הזה לדיאטה שלכם . שרשרת חומצות השומן הבינוניות הנמצאות בשמן הקוקוס יכולות להאיץ את חילוף החומרים שלכם שיגרום לשריפה רבה יותר של קלוריות, דבר שיוביל לירידה במשקל.

שרשרת חומצות השומן הבינוניות נספגות במהירות ונשרפות על ידי הגוף שמסייע להן לשמש כאנרגיה עבור חילוף החומרים שלכם, דבר המוביל להגברה של שיעור חילוף החומרים שלכם.


המאמר שימוש בשמן קוקוס מדהים לירידה במשקל פורסם ראשון ביגנ טבעי




from י.ג.נ. טבעי בע"מ - תוספי תזונה ומוצרי בריאות https://www.ygn.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A9-%D7%91%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%A7%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%9E%D7%93%D7%94%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%9C
via IFTTT

No comments:

Post a Comment