Wednesday, September 13, 2017

נחשף: 3 סיבות מפתיעות לקחת שאתם צריכים לקחת כלורלה

כלורלה

בכל פעם שאני רואה את המטופל שלי אדי, אני תמיד אומר לו, "אדי, כשאגדל אני רוצה להיות כמוך."

אדי מלא באנרגיה. בגיל 88 הוא עדיין מלא בחיים והרבה יותר בריא ופעיל מאשר הרבה בני 20 שאני מכיר.

אדי אומר שהסוד לחיות שלו הוא קפה. לפי דעתי חבר המושבעים עדיין בחוץ בזמן שאדי כאן. אני מכיר אותו מספיק זמן כדי לדעת שהוא עושה הרבה דברים טובים בשביל הבריאות שלו אשר תורמים לאופטימיות שלו.

אבל בהחלט יש משהו שאתם יכולים ללמוד מאדי ואנשים המסורים לשתיית קפה... קפה הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה היומית שלהם. אנשים השותים קפה מחייבים לכך שלא יעבור יום מבלי שישתו לפחות כוס קפה אחת.

זהו הרגל שאני דוחף את המטופלים שלי לאמץ כשזה נוגע לכלורלה.

אני מספר להם שאם הם רוצים ליהנות מיתרונות הרבים של אכילת כלורלה....

הם צריכים לצרוך כלורלה בכל יום!

כמובן שזה דבר אחד לדעת שמשהו טוב עבורכם.

אבל זה דבר אחר לחלוטין להבין באמת למה זה טוב עבורכם.

בגלל הסיבה הזאת, אני משתף שלושה סיבות ספציפיות ומפתיעות לקחת כלורלה כל יום:





סיבה 1: אתם יכולים לשרוד רק על כלורלה



אתם באמת חושבים לעצמכם שאתם מוכנים לשקול לצרוך כלורלה באופן קבוע אבל זה מעט מוגזם!

רק כלורלה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב?

תירגעו, אני לא דוחף לכם דיאטה בלעדית של כלורלה . רחוק מכך. אני אוהב את היוגורט שלי!



נאסא בחנה אותו כמזון אופטימלי עבור טיסות בחלל וחוקר הכלורלה, ד"ר לאון דסאבו אשר חי עד גיל 107 בילה שבועות באכילת של כלורלה בלבד.



למה זה כל כך חשוב?



התזונה המלאה של הכלורלה נותנת לכם בסיס חזק שקשה למצוא במזונות אחרים.

רוב התוספים שאתם צורכים – ויטמין D, שמן דגים, סידן הם רק חלק מדיאטה בריאה. הם מספקים תזונה חשובה. אני לעיתים ממליץ עליהם למטופלים שלי להשתמש בהם באופן אסטרטגי בשביל בעיות בריאותיות שונות.

אבל אתם תחלו ותמותו אם תנסו להתקיים רק על התוספים הללו בלבד.



אצת כלורלה , מצד שני, נותנת לכם כל מה שאתם צריכים כדי לחיות. הכלורלה מכילה אונקיה יותר חלבון מאשר בסטייק, 22 ויטמינים ומינרלים, חומצות שומן חיוניות, סיבים, נוגדי חמצון וחומצות גרעין מרוכזות יותר מאשר כל מזון אחר.

כאשר אני עובד עם המטופלים שלי ובונה להם תוכנית תזונתית בריאה ומקיפה, אני תמיד מתחיל עם כלורלה. זה הבסיס של פירמידת התוספים שאני ממליץ עליה.





סיבה 2: הגוף שלכם לא יכול לעכל כלורלה



מה?! אני צריך לאכול כל יום משהו שלא מתעכל? זה לא הגיוני!

תנו לי להבהיר, לא הכל בכלורלה מתעכל. רק הסיבים הקשים של הכלורלה הם בלתי אפשריים לעיכול במערכת העיכול שלכם.

אבל רק מפני שאתם לא יכולים לעכל סיבים קשים של כלורלה, זה לא אומר שהם לא טובים לכם.

למעשה, סיבי כלורלה מספקים תזונה חיונית לחיידקים הפרוביוטיים אשר חייכם בתוככם.

סיבי הכלורלה מסווגים כפריביוטיקה. החיידקים הידידותיים, הפרביוטיים אשר נמצאים בתוך הגוף שלכם אוהבים לאכול את הסיבים האוליגוסכרידים המיוחדים האלה. חיידקים פריוביוטיים במעי הגס שלכם הופכים את הסיבים הללו לחבילת אנרגיה אשר מאפשרת להם להתרבות ולשגשג.



לפי מחקר מעבדה אחד, הכלורלה הפרביוטית הטובה עוזרת לשלש את צמיחת החיידקים המסייעים.

וכפי שאנחנו מגלים יותר ויותר, כאשר החיידקים הפריביוטיים הללו עושים טוב, אנחנו משגשגים גם!

המיקרובויום, המערכת האקולוגית המורכבת אשר חיה בתוך כולנו עוזרת למערכת העיכול שלנו, למערכת החיסונית.. והיא אפילו משנה את מצב הרוח שלנו ויכולה לשמרו עלינו רזים!

כאשר אתם צורכים כלורליה עם סיבים בלתי ניתנים לעיכול בכל יום, אתם נותנים לחיידקים החשובים הללו סוג של תשומת לב ותזונה שהם אוהבים והם יחזירו אותה בחזרה אליכם.

סיבה 3: האצה הירוקה הזאת היא צהובה

עכשיו אני בטוח שאתם מבולבלים. כפי ששמתם לב, הכלורלה היא בצבע ירוק עמוק.

למעשה, היא ידועה בריכוזיות שלה ללא תחרות של הפיגמנט הירוק כלורופיל.


אבל מה שמסתתר מאחורי כל הכלורופיל הירוק הזה הוא אספקה עשירה של פיגמנט נוסף שהוא מדהים בכל הנוגע ליתרונות הבריאותיים שלו. הפיגמנט הזה הוא צהוב בהיר.

מה הפיגמנט הזה? לוטאין.

רופאי עיניים מתרגשים במיוחד ללמוד על הלוטאין  בגלל התפקיד שהוא משחק בבריאות הראייה.

הלוטאין נמצא בריכוז גבוה בתוך העיניים שלכם ובמיוחד בתוך הרשתית ובעדשה. הלוטאין מגן על העין מגלי אור גבוהים כמו קרניים אולטרה סגולות של השמש.

רמות לוטאין נמוכות נקשרות לבעיות בשלב מאוחר בחיים כמו ניוון מוקולרי.

מחקר אשר פורסם לאחרונה ביפן מציע על כך שרמות נמוכות של פיגמנט נקי מרדיקלים יכולים להיות מקושרת כמו כן לאלצהיימר.

מנה אחת של 3 גרמים של כלורלה יש 4 מיקרוגרמים של הפיגמנט הצהוב המיוחד הזה המסתתר מתחת לירוק. 4 מיקרוגרמים זה יותר מ 60% מהכמות הכוללת של הלוטאין המומלץ על בסיס יומי בשביל בריאות עין אופטימלית.

אז אם אתם רוצים לשמור על חדות העיניים ואולי גם על המוח שלכם, המחקר החדש הזה שפורסם לאחרונה מצביע על כך שתקפידו שאתם מקבלים תזונת כלורלה צהוב גם כן.

קחו כלורלה בכל יום ותידהמו מהאופן שזה גורם לכם להרגיש

זאת כמעט שגרה. כאשר אני רואה את אדי, הוא מזכיר לי את סוד הקפה שלו ואני מסכים איתו שאם שומרים על הבריאות באופן כללי, כוס קפה ביום לא תעשה יותר מידי נזק ואפילו יכולה לעשות קצת טוב.

אבל אז זה התור שלי ואני תמיד מנצל את ההזדמנות להזכיר לו להמשיך לקחת כלורלה בכל יום.

בהתבסס על מאות מטופלים שראיתי והמחקר שממשיך להיערם, לא קיים דבר – אפילו לא קפה שיכול לגרום לכם להרגיש טוב יותר.

אני לוקח את זה ב כל יום ואני מקפיד שהילדים שלי ייקחו את זה גם.

וכעת יש לכם שלוש סיבות לא צפויות ומשכנעות כדי להפוך את הפיגמנט הירוק הזה לחלק מהשגרה היומית שלכם.


 


המאמר נחשף: 3 סיבות מפתיעות לקחת שאתם צריכים לקחת כלורלה פורסם ראשון ביגנ טבעי




from י.ג.נ. טבעי בע"מ - תוספי תזונה ומוצרי בריאות https://www.ygn.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A3-3-%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%97%D7%AA-%D7%A9%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A7%D7%97%D7%AA-%D7%9B%D7%9C%D7%95%D7%A8%D7%9C%D7%94
via IFTTT

No comments:

Post a Comment