Sunday, September 10, 2017

מורינגה, הפתרון לבריאות וליופי

מורינגה

המוריגנה הוא צמח שיח מקומי מההימלאיה שכעת גדל באפריקה, מרכז ודרום אמריקה, הודו והפיליפינים. לפני מספר שנים מישהו יצר מגע בטעות עם השיח הזה שנקרא "עץ החיים" והתחיל לחקור מדוע קהילות שלמות שהכניסו את העלים שלו לתוך המזון שלהן וביצעו חליטה החוצה, חיו יותר זמן והיו בריאים יותר מאשר קהילות אחרות שלא השתמשו במורינגה. הממצא הזה הוביל לניתוח וחקירה שפתחה את הדלת לתגלית של צמח נפלא שכיום משמש לשפר את הבריאות ותוספי הדיאטה של מיליוני אנשים ברחבי העולם.

המאפיינים של השיח הזה מדהימים ומועילים לכולנו. כמויות הויטמינים, המינרלים ונוגדי החמצון שהוא מכיל הם מדהימים. למעשה, אפילו באו"ם ובתכניות המזון העולמיות שלה משלבים את המורינגה לתוך מנות כדי להשלים אספקה של ויטמנים ומינרלים טבעיים בעלויות מינימליות. בכל רחבי מרכז ודרום אמריקה ניתן למצוא תכניות ממומנות על ידי הממשלה להוספת עלי מורינגה לתירס וקמח חיטה שלאחר מכן מועבר לקהילות עניות בעלות בעיות תזונתיות. המוריגנה אף משמשת להאכלת בקר והתוצאות שהוא מפיק הן עצומות, פרות מפיקות יותר חלב, פרים וחזירים מפיקים בשר יותר משובח ולא רק זה, פחות ופחות תרופות משמשות כדי לשמור עליהם בריאים.

כעת, מה יוצא לכם מזה? המורינגה זמין כעת בתוספי התזונה, גלולה ביום תעשה הבדל משמעותי בחייכם ובבריאותכם. ויטמין C, ויטמין A, סידן הם רק ההתחלה, לא רק שהוא מכיל אותם, לדוגמא, הוכח כי גלולה אחת של מורינגה מכילה יותר סידן מאשר ארבעה כוסות של חלב. הוא מכיל נוגדי חמצון,

ויטמין E, אשלגן, סיבים, אבץ והרבה דברים נוספים שלא רק מועילים, אלא גם הכרחיים כדי שהגוף שלכם יתפקד כראוי. מחקרים חשפו כי זה פועל יפה כנגד שלושה אויבים מרכזיים: לחץ דם גבוה, סרטן ועודף משקל. המורינגה לא רק מספק תרופה פלאית, אלא גם עוזר ובהרבה מקרים מסייע להיפטר מאותן בעיות לצמיתות.

לחץ דם גבוה הוא בעיה של מיליוני אנשים ברחבי העולם, הרבה מהם צריכים לקחת תרופות כדי לשמור עליו יציב ואחרים סבלו מהתקפי לב ושבצים שהרגו אותם או גרמו להם להיות צמח למשך שארית ימי חייהם. המורינגה מכיל כמויות גדולות של נאצין, ויטמינים B3 ו B10, מגנזיום, אבץ וויטמין E, כל אלה עוזרים לתחזק ולהגביר את ההפקה של תחמוצת החנקן בגוף. תחמוצת חנקן מגבירה את זרימת הדם בגוף ופותחת את העורקים והורידים במקומות שהדם לא זורם בהם כראוי.

סרטן הוא אויב נוסף שאנחנו נלחמו בו ומפסידים לו במשך הרבה מאוד שנים. מורינגה אינו מרפא סרטן, אבל הוא מכיל כמויות גדולות של נוגדי חמצון שבעזרת תרופות מרשם הם יתנו לכם סיכוי לחימה כנגד הסרטן. הגוף משתמש בנוגדי חמצון כדי להסיר תאים זרים, פגומים וחריגים, נמצא כי המגוון וכמות נוגדי החמצון אשר נמצאים במורינגה יעילים בלחימה כנגד סרטנים בשלבים המוקדמים ואף בשלבים מתקדמים יותר. המאפיינים האנטי דלקתיים הוכיחו את עצמם כיעילים נגד כל סוגי הכיבים והזיהומים. השילוב של המאפיינים האנטי דלקתיים וכמות נוגדי החמצון שהוא מכיל הוכיחו כשילוב עוצמתי כנגד מחלות וזיהומים.


הרכיבים הקיימים במורינגה יכולים לסייע בשיפור מצב הרוח והרווחה הכללית שלכם. סיב המכיל גרם של מורינגה יכול לשפר את תפקוד מערכת העיכול באופן מידי ובאמצעות שימוש קבוע ינקה את המערכת שלכם כך שהיא תוכל לספוג חומרים מזינים ולהיפטר מהפסולת מהר יותר ובצורה יעילה יותר.

זה גם יעלה את רמות האנרגיות הטבעיות שלכם ללא שינויים דרסטיים, החלבון הטבעי הנמצא במורינגה הוא זה שיאיץ את חילוף החומרים שלכם. אם זה לא מספיק, המורינגה יכול לסייע בהורדה של הקילוגרמים העודפים. מאפיין נוסף שלו שהוא מדכא את הרעב בצורה עדינה וטבעית. זה לא מקהה את התחושה בבטן או עושה משהו לא טבעי כדי לדכא את הרעב, זה שילוב של סיבים, חלבון ורכיבים אחרים אשר מספקים את צרכי הגוף שלכם ולוקחים מכם את הרצון לאכול.

מוריגנה, עץ החיים, הוא לא עוד תוסף תזונה אופנתי שאמור לעשות ניסים עבורכם. הוא נבדק במשך מאות שנים ומיליונים השתמשו בו בכל יום כתוסף מזון ושמירה על דרך חיים. זה אולי חדש לנו בעולם המערבי, אבל זה מאוד עתיק בתרבויות המזרחיות שבו זה חלק מהדיאטות היומיות שלהם. אני ממליץ לכם לנסות, זה טבעי לחלוטין וקל לקחת את זה, גלולה אחת ליום תעשה את ההבדל בחייכם. אם אתם חיים באזור שהחומר מעובד, עדיף לקנות חומר טרי ולייבש אותו בעצמכם לשימוש. נסו אותו בסלט שלכם, רוטב הספגטי או פשוט תכניסו אותו לכל דבר שאתם אוכלים ובקרוב מאוד תבחינו בשינויים והשיפורים בתפקודי הגוף שלכם ובחייכם באופן כללי.


המאמר מורינגה, הפתרון לבריאות וליופי פורסם ראשון ביגנ טבעי




from י.ג.נ. טבעי בע"מ - תוספי תזונה ומוצרי בריאות https://www.ygn.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%A4%D7%99
via IFTTT

No comments:

Post a Comment