Sunday, August 20, 2017

7 סיבות לכך שאתם צריכים להשתמש בשמן קוקוס

שמן קוקוס;

זאת תפיסה מוטעית נפוצה ששמן קוקוס הוא לא טוב עבורכם. אנשים בכל רחבי העולם חווים את היתרונות הבריאותיים של השימוש בשמן קוקוס. זה למעשה אחד מהשמנים הבריאים ביותר שניתן לצרוך. להלן שבע סיבות מרכזיות לכך שאתם צריכים להשתמש בשמן קוקוס כאלטרנטיבה לשמני בישול נפוצים אחרים:





1. שמן הקוקוס לא הופך לשומן בתוך הגוף שלכם


בניגוד לשמנים נפוצים אחרים, כמו הסויה והתירס, שמן הקוקוס לא יגרום לכם להשמין. שמן הקוקוס מכיל שרשרת חומצות שומן בינוניות (MCT) שהם דלק קל שהגוף יכול לשרוף מבלי להפוך לשומן. רוב שמני הבישול האחרים והשומנים מכילים שרשרת ארוכה של טריגליצרידים (LCT). ה LCT בדרך כלל מאוכסנים כשומן. מכיוון ששמן הקוקוס הוא MCT, סביר יותר להניח שהוא סופג מהר יותר והופך לאנרגיה במהירות.

אנשים באזורים הטרופיים הסתמכו על קוקוסים כמצרך מסורתי עבור הדיאטה שלהם במשך מאות שנים.

הם צורכים כמות גדולה של שמן קוקוס מידי יום. במקום שיגרום להם להשמין, זה עוזר להם להישאר בריאים, רזים ומטופחים. כאשר הם עוברים משמן קוקוס לשמנים המודרניים, הם מפתחים השמנה ובעיות בריאותיות שהחברה המודרנית שלנו מתמודדת איתם.

אנשים אחרים אשר יודעים את האמת במשך הרבה זמן הם אנשים אשר נמצאים בעסקי האכלת חיות. כאשר מזינים בעלי חיים עם שמנים צמחיים, הם עולים במשקל ומפיקים בשר יותר שומני. כאשר הם מוזנים בשמן קוקוס, הם הופכים להיות מאוד רזים.





2. שמן קוקוס מגביר את חילוף החומרים שלכם


לא רק ששמן הקוקוס מומר במהירות לאנרגיה בתוך הגוף שלכם, הוא מגביר את חילוף החומרים שלכם שמקדם ירידה במשקל. בגלל העובדה שהוא מאיץ את חילוף החומרים, זה עוזר לגוף שלכם לשרוף שומנים בצורה יותר יעילה.

שמן קוקוס יכול לשלש את שריפת הקלוריות שלכם. מכיוון ששמן הקוקוס הוא MCS, הוא מומר לתוך אנרגיה כל כך מהר שהוא יותר הרבה מאוד חום. במחקר שפורסם בכתב עת אמריקני של תזונה קלינית, ה MCT שורפים פי שלוש יותר קלוריות במשך שש שעות לאחר האחרונה מאשר ה LCT.

הגיליון מה 15 בפברואר, 2015 של המגזין "עולם הנשים" הצהיר כי שמן הקוקוס הוא "הסוד המחתרתי של חילוף חומרים גבוה."

אלו הן חדשות נפלאות עבור אנשים בעלי בעיות בבלוטת התריס מכיוון ששמן הקוקוס משפר את בלוטת התריס הנרפית על ידי גירוי ייצור של הורמונים נוספים של תירואידים. רוב השמנים האחרים כמו הסויה והתירס הראו חוסר יכולת בעיכוב תפקוד בלוטת התריס.





3. לשמן קוקוס יש חומצות שומן של אומגה 3


רוב שמני הבישול מכילים חומצות שומן של אומגה 3, משהו שאנחנו מקבלים יותר מידי ממנו בארצות הברית. שיעור אומגה 6 ל אומגה 3 צריך להיות 1:1 אבל זה יותר כמו 50:1. אנחנו צריכים להפחית באופן דרסטי את שמני האומגה 6 שלנו ולצרוך יותר שמני אומגה 3 שהם בריאים יותר. כל שמן קוקוס מלא בחומצות השומן הבריאות הללו של אומגה 3.



4. שמן קוקס נותן לכם אנרגיה


בשל חומצות השומן הבריאות של אומגה 3 והעובדה שזה מגביר את חילוף החומרים, רוב האנשים אשר עוברים לשמן קוקוס מרגישים פרץ של אנרגיה בחיי היום יום שלהם. זה מפני ששמן הקוקוס הוא המקור העשיר ביותר ל MCT (שרשרת חומצות שומן בינוניות) אשר מגבירה את שיעור חילוף החומרים ומוביל לירידה במשקל. ה MCT מקדמים תרמוגנזה אשר מגבירה את חילוף החומרים של הגוף ומפיקה אנרגיה.


הרבה אנשים בעלי תסמונת של עייפות כרונית ותסמונת של כאבים כרוניים בשרירים מצאו כי הוספת קוקוס ושמן קוקוס לדיאטה שלהם עזרה להם מאוד.



5. אחד מהדברים הטובים ביותר שאתם יכולים להשתמש בו עבור העור והשיער שלכם הוא שמן קוקוס


שמן הקוקוס הוא אחד מהדברים הטובים ביותר שניתן ליישם ישירות על העור והשיער שלכם. הוא נותן רגיעה זמנית לבעיות עור כמו פריחה. הוא מסייע בריפוי ושחזור העור למראה צעיר יותר. הוא גם ידוע כמסייע לאנשים אשר סובלים מזיהומים רבים בעור וכמו כן בעיות עור אחרות.

לא רק שהוא מרכך ומחליק את העור שלכם, לשמן הקוקוס יש מאפיינים של נוגדי חמצון אשר מגנים על העור מפני נזק של רדיקלים חופשיים. שמן הקוקוס הוא מצוין למסאז' עם שמן.



6. לשמן קוקוס יש יתרונות בריאותיים שלרוב השמנים אין


הראיות מראות כי לשמן הקוקוס יש השפעות אנטי פטרייתיות, אנטי בקטריאליות ואנטי ויראליות כאשר צורכים ומשתמשים בו למריחה על העור.

רוב השמנים מחמצנים ונרקבים מהר מאוד וגורמים לרדיקלים החופשיים להזיק לגוף שלנו. שמן הקוקוס לא מתחמצן בקלות ולא גורם לנזק שרדיקלים חופשיים גורמים כמו במקרה של שמנים צמחיים בלתי רוויים. הנזק של הרדיקלים החופשיים הוא אחראי על הרבה תחלואות בגוף מדלקת פרקים ועד לסוגים שונים של סרטן.

שמן הקוקוס גם מסייע לגוף שלנו לספוג חומרים מזינים נוספים בצורה יותר יעילה, כמו ויטמין אי.



7. שמן קוקוס הוא אחד מהשמנים הטובים ביותר שאתם יכולים להשתמש בו בשביל בישול


יש מספר שמנים בריאים של אומגה שלנו שאנחנו יכולים לבחור מתוכם, כמו שמן פשתן ושמן זית, אבל הם לא פועלים היטב תחת טמפרטורות גבוהות שאנחנו משתמשים כאשר אנו מבשלים. ניתן להשתמש בשמן הקוקוס בטמפרטורות גבוהות בעת הבישול.

קשה יותר לשמן הקוקוס להירקב, בניגוד ליתר שמני הבישול שבדרך כלל נרקבים הרבה לפני שמביאים אותם הביתה. שמנים רקובים גורמים לרדיקלים החופשיים לפגוע בגוף וזה יכול להוביל למחלת הסרטן. שמן הקוקוס נותר יציב מעל לשנה בטמפרטורת החדר.

בגלל המידע המוטעה שניתן לנו במשך השנים, איבדנו את היתרונות הבריאותיים ששמן הקוקוס נותן לאנשים באזורים הטרופיים במשך מאות שנים. אבל עכשיו הוא התגלה מחדש! שמן הקוקוס הוא כל כך יעיל שלא ייקח הרבה זמן עד שאנחנו נראה קידום בתוספים עם שמן הקוקוס.


 


המאמר 7 סיבות לכך שאתם צריכים להשתמש בשמן קוקוס פורסם ראשון ביגנ טבעי




from י.ג.נ. טבעי בע"מ - תוספי תזונה ומוצרי בריאות https://www.ygn.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/7-%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9A-%D7%A9%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%91%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%A7%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1
via IFTTT

No comments:

Post a Comment