Friday, July 28, 2017

אצה כחולה ירוקה – סקירה קצרה בנוגע למחקר הנערך לאחרונה

אצה כחולה ירוקה

אצה כחולה  ירוקה מתגאה במגוון רחב של ויטמינים, חומצות אמינו חיוניים ומינרלים טבעיים. אצה ירוקה-כחולה היא גם מקור מצוין לויטמין B-12 וכמו חן חומצות שומן של אומגה 3 שמגינות כנגד מחלות לב וכמות נמוכה של טריגליצרידים.

מחקרים שבוצעו לאחרונה על ידי החוקר ד"ר קילמר מקולי מצאו כי מחסור בסוגי ויטמין B (B-12, B6 וחומצה פולית שנמצאים בשפע באצה) יכול לגרום לבנייה של הומוציסטאין, תרכובת אשר תורמת למחלות לב וסרטן. עודף בהומוציסטאין מעודד את הגוף להגן על העורקים על ידי בנייה של ריפוד של כולסטרול.

מחקר בבית החולים רויאל ויקטוריה במונטריאול שבוצע עוד ב 1998 מציע כי אכילה של אצה כחולה-ירוקה למשך תקופה של שלוש חודשים יכולה לעזור בהפחתת הכולסטרול.

כדי לגבות את זה, מחקר נוסף הנערך לאחרונה בבית החולים הכללי במסצ'וסטס חשף כי אכילת של אצה כחולה-ירוקה אצל מכרסמים הפחיתה משמעותי את רמות הכולסטרול בדם.

אותו מחקר מצא כי אכילה של אותה האצה מפעיל נדידה של 40% מהמחזור של הורגי תאים טבעיים מהדם לרקמה בתוך שעתיים של צריכה.

הורגי תאים טבעיים (NK) משחקים תפקיד חשוב במערכת החיסונית. הם אחראים בעיקר על מציאה והסרה של "תאים חולים" אשר נפגעו עקב זיהום ויראלי או פגיעה סרטנית.

חומרים אחרים כמו תה ירוק גם יודעים כמשפרים את הפעילות של הורגי התאים הטבעיים אבל עד לגילוי על האצה הכחולה-ירוקה, אף חומר תזונתי ידוע כמעודד תאים הורגים טבעיים לתוך פעולת הנדידה לתוך הרקמות כדי לחפש ולהשמיד "תאים חולים".

החכמה היא שמירה על דיאטה הכוללת אצה כחולה ירוקה ותה ירוק הסיבות לכך שהמחבר ממליץ על כך צריכות להיות ברורות כעת.

מחקר על ידי בית החולים רויאל ויקטוריה כלל 50 מטופלים בריאים והתוצאות הצביעו על כך שאצה כחולה-ירוקה יכולה גם לעזור לעורר הפקה של כדוריות דם אדומות, כנראה לאור המינון הגבוה של ויטמין B-12.

מחקר נוסף אשר בוצע בשיתוף פעולה עם האוניברסיטה של ניו מקסיקו הראה כי אכילה של אצה כחולה-ירוקה מגבירה את פעילות המוח. נמצא כי זה נתמך על ידי דוחות רבים כולל של המחבר של מאמר זה על התגברות של הערנות המנטלית והריכוז כתוצאה מצריכה קבועה של האצה הזאת.

לבסוף, מחקר אשר שחרר נתונים ראשונים מאוניברסיטת בוסטון מציע כי אכילת קבועה של אצא כחולה-ירוקה עשויה להפוך תסמינים של מחסור בחומצות שומן חיוניות ובמיוחד של אומגה 3.

חומצות שומן חיוניים לא נוצרות על ידי הגוף וצריכות להיכנס לתוך הגוף באמצעות הדברים שאנו אוכלים. הן משחקים תפקיד עיקרי בתפקוד תקין של המערכת החיסונים ומחסור שלהן מקושר למחלות לב וכלי דם, דיכאון, סרטנים מסוימים, דלקות פרקים ובעיות עור.


לפיכך, לפני שאתם צורכים את הרעלים שלכם ומזיקים לבריאות הפיזית והנפשית שלכם עוד יותר, אלו מכם אשר עברו שכנועים נמשכים מרוקחים בבית מרחקת לצרוך כימיקלים פסיכיאטריים כדי "לנהל" את "מחלת הנפש" שלכם צריכים להכיר כי ממש כאן יש לנו תרופות תזונתיות שבטוחות יותר ובעלות תועלת אינסופית לטווח ארוך לכם כאורגניזם שלם.

עבור תפקוד המוח ומצב הרוח – בריאות הנפש שלכם וכמו כן הבריאות הפיזית, תזונה היא בטוחה, יעילה יותר והופכת להיות באופן ברור יותר לטיפול חיוני שהופך חלק גדול של בתי מרקחת למיושנים.

כל המידע החדש שפורסם מסביר את היתרונות המרשימים שדווחו על ידי אנשים שאכלו אצה כחולה-ירוקה על בסיס קבוע. לאחר שמשכו את תשומת הלב של החוקרים, מחקרים מתמשכים מתבצעים כדי להבין באופן מלא את ההשפעות של אכילת אצה כחולה-ירוקה על גוף האדם.

אנחנו יודעים כי זה יכול להגביר את הפקת הכדוריות האדומות, להפחית את הכולסטרול, להאיץ את תפקוד המוח ולפתוח מחסור בחומצות שומן חיוניות ומבלי לציין שזה מחזק את המערכת החיסונית שלכם.

היום מגיע שבו אצה כחולה-ירוק בתקווה לצד התה הירוק כמשקה בחירה, יהיה תוסף שגרתי כמו שויטמין סי הוא כיום עבור אנשים שרוצים בריאות נפשית ופיזית נקייה מתרופות.




from י.ג.נ. טבעי בע"מ - תוספי תזונה ומוצרי בריאות https://www.ygn.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%90%D7%A6%D7%94-%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%94-%E2%80%93-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%A6%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%92%D7%A2-%D7%9C%D7%9E%D7%97%D7%A7%D7%A8-%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94
via IFTTT

No comments:

Post a Comment