Wednesday, November 1, 2017

מורינגה מכונפת – עץ הפלא

עץ הפלא

מאמינים כי הצמח בעל החומרים הכי תזונתיים על כדור הארץ הוא המורינגה המכונפת. מהסרט התיעודי בערוץ דיסקברי על המורינגה המכונפת לפני עשר שנים, אנשים ברחבי העולם החלו לשים לב לבוטניקה החזקה והיתרונות הבריאותיים המדהימים שלו. הסרט התיעודי הזה הצליח במיוחד בחלקים באפריקה שבה אנשים אשר מוסיפים עלים יבשים של המורינגה לתוך הדיאטה שלהם מתגברים על תת תזונה. להלן מספר עובדות מרכזיות:



• המוריגנה נחשב לבעל שיעור החלבון הגבוה ביותר מכל צמח אחר שנחקר עד כה בכדור הארץ.

• המורינגה מכיל 90 חומרים מזינים ו 46 נוגדי חמצון.

• המורינגה מוזכר ב 300 תרופות עממיות.

• המורינגה מכיל פי 4 סידן מאשר בחלב, פי 4 ויטמין A מאשר בגזרים, פי 2 חלבון מאשר ביוגורט, פי 3 אשלגן מאשר בבננות, פי 7 ויטמין C מאשר בתפוזים.

• מזין את המערכת החיסונית של הגוף שלנו.

• מקדם זרימת דם בריאה.

• תומך ברמות סוכר נורמליות בדם.

• בעל יתרונות טבעיים נגד הזדקנות.

• מקדם עיכול בריא.

• מגביר את הבהירות המנטלית ואת האנרגיה בגוף.

• המורינגה מוכר בכל העולם כמקור מדהים לתזונה על ידי האגודה הלאומית לגיאוגרפיה, הקרן הלאומית למדע, תכנית המזון העולמית של האו"ם והמכון הלאומי לבריאות.

• נמצא כי המורינגה מזין יותר בצורה משמעותית בצורה היבשה שלו מאשר בצורה החיה.



כאשר אנחנו חושבים על הרעב והתת תזונה ברחבי העולם, אנחנו בעיקר חושבים על אפריקה והודו. קיימות מדינות רבות נוספות שהבעיה הזאת קיימת בהן. המדינות הללו נמצאות באזורים שבהם האקלים חמים מספיק כדי לגדל מורינגה מכונפת. זה תמוה מכיוון שתת זונה ורעב עד קיימים במקומות הללו.

זה בגלל הבורות והחוסר מודעות. אנשים בדרך כלל אינם מודעים לכך שהפתרון לבעיה שלכם צומח ממש בחצר האחורית שלהם. ככל שניתן יהיה להעלות את המודעות, כך יהיה ניתן להשתמש במורינגה כפתרון. יש מספר ארגונים טובים שלוקחים על עצמם את המשימה לחנך את האנשים במדינות הללו על קיומו של עץ הפלא הזה. אם לאנשים לא נותר דבר לאכול, העץ הזה יכול להשאיר אותם בחיים!



אנשים מכל העולם צריכים לדעת על הצמח המדהים הזה. לדוגמא, גם בצפון אמריקה אנשים סובלים מתת תזונה. לא מכיוון שיש להם מעט אוכל, אלא בגלל מחסור בחומרים מזינים באוכל המסופק להם.

זו אחת מהסיבות העיקריות למגיפת ההשמנה. שיטות חקלאיות ירודות, מזון מהונדס גנטית ועוד רבים אחרים שיש להאשים בבעיית התת תזונה בצפון אמריקה. ראוי לציין כל המורינגה יכול להיות מוכן למשלוח ברחבה העולם מבלי לאבד את היעילות שלו מכיוון שהוא שומר על הערך התזונתי שלו במהלך תהליך הייבוש.

תחשבו על זה, האם אי פעם שמעתם על עץ מאכל? הרבה חלקים מעץ המורינגה ניתנים לאכילה, החל מהעלים ועד לתרמילי הפירות. כמו כן, השמן שיוצא מהזרעים יכול לשמש לבישול או שימושים רפואיים.

השאריות מהזרעים יכול לשמש כמסנן של מים מלוכלכים לתוך מיי שתייה טהורים. זה לא פלא שעץ המורינגה צוטט בתור "העץ הנותן".

ניתן לגדל את המורינגה באקלים חמים. הזרעים זמינים בקנייה באינטרנט או באמצעות מקורות אחרים.

באקלים קרים יותר כמו בצפון אמריקה ואירופה, ניתן למצו את אבקת המורינגה ברשת באמצעות חיפוש פשוט. זה מגיע בכמוסות או בכמויות גדולות יותר המוכנות להכנה. כמו כן יש חברה אשר מוכרת ישירות בשם יגנ טבעי שיצרה קו מאוד מרשים של מוצרים בעלי איכות גבוהה המבוססים על עץ המורינגה.


המאמר מורינגה מכונפת – עץ הפלא פורסם ראשון ביגנ טבעי




from י.ג.נ. טבעי בע"מ - תוספי תזונה ומוצרי בריאות https://www.ygn.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%94-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%A4%D7%AA-%E2%80%93-%D7%A2%D7%A5-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90
via IFTTT

No comments:

Post a Comment